B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2
TOP PARTENAIRES DE PWL

plus?vous?voter


MEMBRES DU MOIS
PWL

RPGISTE DU MOIS
Adel De Lavauderie

RPGISTE DU MOIS
Chuck B. Onekung

AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Fermeture de PWL.
-35%
Le deal à ne pas rater :
Philips Hue Kit de démarrage : 3 Ampoules Hue E27 White + Pont de ...
64.99 € 99.99 €
Voir le deal

Partagez

B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
Invité
Invité



B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 EmptySam 19 Nov - 18:15

merciiiii! et RIP ma présa qui a été tuée pendant la maintenance B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 1881463262
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 EmptySam 19 Nov - 18:19

pffou (a) Olsen ça m'en rappelle des choses I love you
Bienvenue et re-bon courage pour ta fiche B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 309181304
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 EmptySam 19 Nov - 19:24

Excellent choix, héhé !
En tout cas bienvenue et good luck ! I love you
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 EmptySam 19 Nov - 20:36

Bienvenue Blake ! Magnifique avatar [Seuls les modérateurs ont le droit de voir cette image]
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 EmptySam 19 Nov - 23:50

OLSEEEEEEEEEENN WOUAAAH ♥️
bienvenue B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 2806429274 elle est trop belle
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 EmptyDim 20 Nov - 3:20

ASHLEY, ma préférée des Olsen B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 173490454
Mais c'est Mary-Kate sur ton avatar Razz
Revenir en haut Aller en bas
Bamba Lindstam
voodoo princess
Bamba Lindstam

messages : 5216
arrivée : 04/11/2011
avatar : tonkinator
disponibilité : roman, nora topic commun.
crédits : HALLELUJAH
real life : HALLELUJAH, anaïs

activité : princesse sorcière pratiquante du voodoo
bonus à long terme : 21
voodoo princess

B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 EmptyDim 20 Nov - 3:25

welcome & have fun :)
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 EmptyDim 20 Nov - 9:30

ASHLEY I love you
Bonne chance pour la suite de ta fiche Razz
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 EmptyDim 20 Nov - 11:20

Paxton K. Grant a écrit:
ASHLEY, ma préférée des Olsen B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 173490454
Mais c'est Mary-Kate sur ton avatar Razz
mais c'était dans la catégorie Ashley B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 1881463262 puis j'arrive pas trop à les reconnaître enfait B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 1642801012

en tout cas merci à tous, vous êtes des choux B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 2806429274
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 EmptyDim 20 Nov - 12:01

fiche terminée mes amours B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 173490454

(bien moins bien écrite et cool que la précédente mais bon, j'ai mis l'essentiel puis j'aime bien B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 1642801012 )
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 EmptyDim 20 Nov - 12:05

Personne n'arrive à les différencier B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 1881463262
En même temps c'est vrai qu'elles se ressemblent comme deux gouttes d'eau x)
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 EmptyDim 20 Nov - 12:11

donc on va dire que mon avatar d'origine c'est Ashley Olsen mais j'ai droit au monopole Mary-Kate par erreur B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 1881463262
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 EmptyDim 20 Nov - 12:50

Alors j'ai lu ta fiche et je vois que tu as très bien développé le caractère de Blake mais pas vraiment son histoire tu vois ? ( mis à part le début )
Pourquoi Blake s'est installée à Montsimpa, qu'est-ce qu'elle y fait etc..? Il faudrait que tu développes ça et je reviendrais ensuite I love you
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 EmptyDim 20 Nov - 12:56

Bienvenue sur PWL :)
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 EmptyDim 20 Nov - 12:59

Rupert B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 2896134664

et c'est vrai Maya, je me rappelle l'avoir mis dans la première présa mais là j'ai zappé, je le rajoute tout de suite, et edit/reposte après, merci I love you


edit. c'est changé I love you
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 EmptyDim 20 Nov - 13:17

Ta fiche me semble complète, je peux donc te valider ! B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 309181304 N'oublie pas d'aller recenser ton avatar dans le [Seuls les modérateurs ont le droit de voir ce lien]. Si tu te sens un peu perdu(e), n'hésite pas à contacter l'une des admins et modos qui se feront un plaisir de te conseiller. Les [Seuls les modérateurs ont le droit de voir ce lien] sont aussi un bon moyen de s'informer ! Tu peux dès à présent prendre part à l'intrigue en allant jeter un coup d'oeil [Seuls les modérateurs ont le droit de voir ce lien]. Tu as également la possibilité de te créer un petit endroit à toi (attention, strictement privé, personne ne pourra intervenir à l'intérieur), où tu pourras répertorier tes liens, tes sujets, bref, faire un peu ce que tu veux quoi, mais aussi demander des défis et plein d'autres choses encore. Pour ça, rendez-vous [Seuls les modérateurs ont le droit de voir ce lien] ! Dernière chose, pense à voter pour le forum ! Un click toutes les deux [Seuls les modérateurs ont le droit de voir ce lien]. Bon jeu I love you
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 EmptyDim 20 Nov - 14:37

merciiii B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 3271916155
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé



B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place. - Page 2 Empty

Revenir en haut Aller en bas

B ❆ I can give it all on a first date, I don't have to exist outside this place.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2

Sujets similaires

-
» Qhuinn-Seven • On est comme un électron libre. On a une carte de crédit à la place du cerveau, un aspirateur à la place du nez, et rien à la place du cœur.
» If god does not exist, so who am i ?
» ARIA • « A Mucka shoo » « Sorry, I dont speak Simlish »
» MICAH ◮ La liberté, c'est de pouvoir choisir celui dont on sera l'esclave...
» BEE ❆ we can give it time.

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
THE SIMS™ play with life. :: 404 ERREUR :: DEMOLIR LE TERRAIN :: Corbeille PWL 1.0-