I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2
TOP PARTENAIRES DE PWL

plus?vous?voter


MEMBRES DU MOIS
PWL

RPGISTE DU MOIS
Adel De Lavauderie

RPGISTE DU MOIS
Chuck B. Onekung

AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Fermeture de PWL.
Le Deal du moment :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : ...
Voir le deal

Partagez

I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
Invité
Invité



I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 EmptyMar 20 Mar - 16:48

Et je n'ai jamais dis qu'il n'avait pas le droit de le prendre, je voulais juste lui dire que j'avais eu une idée de scénario mais ne pouvant pas bloquer d'avatar j'ai pas poster celui ci, c'était juste pour voir si au cas ou il pourrait être interesser. Donc je n'ai pas était contre le fait qu'il prenne Ian, mon idée de lien me tenais juste a coeur mais c'est pas grave, comme je l'ai répéter au dessus.
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 EmptyMar 20 Mar - 16:49

ok, alors aucun soucis ;)
mister stewart, il n'y a plus aucune raison de s'en aller alors .. ? I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 1601004572
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 EmptyMar 20 Mar - 18:35

    REVIENS, I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 2806429274 PEACE AND LOVE LES GENS, ce n'est qu'un avatar I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 309181304 Bienvenue chez ton nouveau chez toi I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 2806429274 Ian est un excellent choix, j'adore son shoot de l'avatar que tu portes waza
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 EmptyMar 20 Mar - 18:40

IAN I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 1642801012 I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 3183675940 j’te viole I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 3183675940
bienvenue parmi nous I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 212682535
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 EmptyMar 20 Mar - 18:56

Bienvenue parmi nous, et bon courage pour ta fiche ! I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 2806429274 I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 1642801012
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 EmptyMar 20 Mar - 20:04

Attention, si ça chauffe, je fais attaque cul de citrouille, et croyez moi, ça fait mal I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 984495496 auquel cas, vous pouvez peut-être vous mettre d'accord pour un lien prédéfini qui vous arrangerez tous les deux. I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 309181304
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 EmptyMar 20 Mar - 21:00

I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 1881463262 Hum, tu j'aimerais te voir t'enerver I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 2166578461 Non mais ne t'inquiète pas, c'est bon (a) Ce n'est qu'un lien, tant pis ;) Mais je veux te voir me botter les fesses *out*
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 EmptyMar 20 Mar - 21:16

SEXY IAN QUOI I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 1642801012 I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 839413096
Bienvenue parmi nous I love you
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 EmptyMar 20 Mar - 21:29

IAN ♥
Bienvenue
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 EmptyMar 20 Mar - 22:45

B. Dexter River-Field a écrit:
I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 1881463262 Hum, tu j'aimerais te voir t'enerver I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 2166578461 Non mais ne t'inquiète pas, c'est bon (a) Ce n'est qu'un lien, tant pis ;) Mais je veux te voir me botter les fesses *out*
Tu me verras bien assez tôt. I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 2166578461 et il va falloir que je feuillette ta fiche pour te demander un lien. I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 337664734 et désolé du flood, j'arrête. I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 309181304
Revenir en haut Aller en bas
Posy Hawkins
Posy Hawkins

messages : 14694
arrivée : 21/09/2011
avatar : nina dobrev.
multinicks : non.
disponibilité : fermé
bonus à long terme : 3

« Le temps confirme l'amitié. »
humeur:
adresse:
répertoire:

I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 EmptyMer 21 Mar - 16:20

Bienvenue parmi nous I love you
Seth vient de libérer Ian Somerhalder donc tu peux toujours tenter (: I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 2806429274
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 EmptyJeu 22 Mar - 20:02

IANNNNN I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 173490454 I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 3209671710 :seth:

Bienvenue love
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 EmptyVen 23 Mar - 20:40

Bienvenue I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 173490454
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 EmptyDim 25 Mar - 12:42

Bienvenue et bonne chance pour ta fiche. I love you
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 EmptyDim 25 Mar - 14:20

Bienvenuuue I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 2806429274 I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 173490454
Revenir en haut Aller en bas
Posy Hawkins
Posy Hawkins

messages : 14694
arrivée : 21/09/2011
avatar : nina dobrev.
multinicks : non.
disponibilité : fermé
bonus à long terme : 3

« Le temps confirme l'amitié. »
humeur:
adresse:
répertoire:

I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 EmptyMar 27 Mar - 18:19

Attention, ta fiche vient d'être placée dans les fiches en danger. Il te reste deux jours pour terminer ta présentation. Souhaites-tu un délai ?
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé



I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY - Page 2 Empty

Revenir en haut Aller en bas

I cry because people are stupid and that makes me sad. BENTLEY

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2

Sujets similaires

-
» ↘ people always leave and people always come back ;)
» Calypso - Life is a stupid game mais I love it
» navaro → stupid boy.
» Zelda ♠ I'm not smart, you are just stupid
» Valentina ▬ Stupid in love.

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
THE SIMS™ play with life. :: 404 ERREUR :: DEMOLIR LE TERRAIN :: Corbeille PWL 1.0-